شیمی در تصفیه آب

درباره ترکیب شیمیایی الکل ها چه می دانید؟

الکل

آیا تا به حال به ترکیب شیمیایی الکل ها نگاه کرده اید؟ اگر دانشجوی علوم بودید، ممکن است شیمی الکل را شنیده باشید یا مطالعه کرده باشید. ترکیب الکل چیست؟

 

 

 

الکل

انواع الکل

الکل  چیست؟ الکل از اتم های کربن، اکسیژن و هیدروژن تشکیل شده است که برای ایجاد مولکول های آلی به یکدیگر متصل شده اند.این مواد ترکیبات آلی هستند که از اتم های ذکر شده در بالا ساخته شده اند. اتیل الکل دارای فرمول C2H5OH یا CH3CH2OH است.

 

 

اتانول دقیقا چیست؟

اگر دو اتم کربن در الکل شناسایی شود، اتانول نامیده می شود. همچنین به عنوان اتیل آل مکول شناخته می شود و در نوشیدنی های الکلی از جمله آبجو، شراب و مشروبات الکلی وجود دارد. ترکیبات اتانول ترکیبات کربنی با دو اتم هستند.

 

ترکیب شیمیایی الکل

ترکیب شیمیایی با هر دو فرمول ساختاری و مولکولی نشان داده می شود. هر گروه یکی از دو نوع الکل را نشان می دهد. الکل در فرمول شیمیایی خود دو اتم کربن و یک اتم اکسیژن دارد. یک گروه هیدروکسیل با فرمول ساختاری الکل (-OH) نشان داده می شود. این گروه هیدروکسیل به زنجیره کربنی ترکیب متصل است. وجود اتانول در الکل به دلیل تخمیر کربوهیدرات ها با مخمر است. اشکال اساسی یا ساده الکل متانول و اتانول هستند.

 

حلالیت الکل

الکل که اغلب به عنوان اتانول شناخته می شود، یک ماده شیمیایی آب دوست است. الکل به دلیل وجود یک هیدروکسیل انتهایی محلول در آب است. جدای از ماهیت مولکولی الکل، حلالیت آن در آب باعث می شود الکل در هنگام مصرف اثرات مسمومیت در انسان ایجاد کند.

 

 

هنگام بحث در مورد ساختار شیمیایی الکل، همچنین لازم است که اهمیت و ویژگی های آن را برای درک ما شرح دهیم. الکل یک جزء ارگانیک رایج است که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. عطرها و شیرین کننده ها با این ماده شیمیایی تولید می شوند. یکی از معروف ترین مواد آلی در تجارت الکل است. کاربردهای آن در حال حاضر فراوان است و توسط صنایع مختلف استفاده می شود.

 

 

طبقه بندی الکل بر اساس ترکیبی از کربن گروه آلکیل و پیوند گروه هیدروکسیل است. در نتیجه الکل به سه دسته اولیه، ثانویه و سوم تقسیم می شود. الکل در دمای معمولی جامد است. در دمای محیط، حتی می توان آن را در یک مایع بی رنگ یافت. وقتی حلالیت الکل را در نظر می گیریم، می بینیم که وزن مولکولی کم آن باعث می شود که آن را راحت تر در آب حل کند.
وب سایت Echemi دارای طیف گسترده ای از نوشیدنی های الکلی است.

 

1. ایزوپروپیل الکل 99٪ بی رنگ

این از Echemi، یک شرکت با تقاضای بالا از سوی مشتریان در صنایع مختلف قابل دسترسی است. این محصول در بسته بندی های 160 کیلوگرمی به دست مشتری می رسد. یکی دیگر از کیفیت های برجسته، 99 درصد شکل خالص الکل در این شکل است.

 

2. ایزوپروپیل الکل

یکی دیگر از اجزای مهم الکل موجود در وب سایت Echemi این است. ایزو پروپیل الکل نام جایگزین محصول است و مایعی بی رنگ است. با این محصول تمیز کننده سطوح و دستمال مرطوب نیز ارائه می شود.

 

 

3. ایزوپروپیل الکل

برای مصرف کنندگان، محصول با درجه فنی دارای درجه خلوص 99.9٪ است. الکل در بشکه هایی با وزن 160 کیلوگرم / 19.1 کیلوگرم به مشتری تحویل داده می شود. مشتریان می توانند این محصول را به صورت مایع بی رنگ خریداری کنند. این محصول کاربردهای گسترده ای در صنعت دارد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید محصول کافیست روی لینک کلیک کنید.https://www.echemi.com/produce/pr1705091002-isopropyl-alcohol.html

 

4. بنزیل الکل

این محصول حاوی 99.95 درصد الکل است که در اینترنت قابل دسترسی است. بنزیل با درجه فنی ,در بسته بندی 210 کیلوگرم / 0 کیلوگرم عرضه می شود. مشتریان می توانند این محصول را به صورت مایع بی رنگ تهیه کنند. برای بسیاری از کارشناسان، کاربرد این محصول به روش های مختلفی ارائه می شود.

 

افکار نهایی

اطلاعات و مکالمات این سایت به شما در درک ماهیت شیمیایی الکل کمک می کند. می توانید از مطالب برای کمک به تحقیقات و مطالعات خود استفاده کنید. در دسترس بودن الکل وب سایت Echemi یک نمای کلی از بسیاری از انواع الکل را در اختیار شما قرار می دهد. وب سایت ایچمی تمامی نیازها و خواسته های شما را برآورده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *