شیمی در صنعت

مواد افزودنی رنگ – کف زدا، عامل پخش کننده، بیوسید و امولسیفایر

چرا از افزودنی رنگ استفاده کنیم؟
برای غلبه بر چالش های رنگ، بدون رقیق کردن رنگ خود! یک رنگ خوب در شرایط ایده آل مانند رطوبت نسبی متوسط، دماهای ملایم، کمبود زمان و سطح رنگ آمیزی آسان نیازی به کمک ندارد. با این حال، اضافه کردن مواد افزودنی به رنگ موفقیت شما را افزایش می دهد.

افزودنی های رنگ چه کمکی به ما می کند؟

وقتی صحبت از پروژه های نقاشی می شود، ممکن است با مشکلات سطحی و شرایط آب و هوایی مواجه شوید که بر نتایج شما تأثیر می گذارد. شرایطی مانند رطوبت زیاد یا کم، دمای سرد یا گرم، گردگیری بیش از حد سطوح وجود دارد که رنگ آمیزی را دشوار می کند. این شرایط می تواند منجر به کاهش بهره وری رنگ، مشکلات چسبندگی رنگ و آثار قلم موی قابل توجه در رنگ شود.

مخلوط کردن افزودنی های کیمبرلیت برای رنگ به حل این مشکلات نقاشی با از بین بردن آثار غلطک و قلم مو روی سطح نقاشی شما و به بهبود نفوذ و چسبندگی رنگ کمک می کند. افزودنی های کیمبرلیت همچنین به رنگ ها اجازه می دهد تا بر شرایط سخت آب و هوایی و سطحی غلبه کنند بدون اینکه رنگ آن تغییر کند یا رنگ رقیق شود یا بر عملکرد آن تأثیر بگذارد. به افزودنی های کیمبرلیت اعتماد کنید تا عملکرد رنگ خود را تقویت کنید، بهره وری نقاشی خود را بهبود بخشید و نتایج عالی را تضمین کنید.

1. افزودنی رنگ بیوسید
Kancide 6902 و Kancide 6992 نگهدارنده های داخل قوطی هستند که به جلوگیری از رشد میکروبی نامطلوب در محصولات شما کمک می کنند. این محصول سازگار با محیط زیست با ظرفیت نگهداری موثر است.

2. افزودنی رنگ عامل پراکنده
Kanflow 45 و Kanflow 55 عوامل پراکنده‌کننده‌ای هستند که از تداخل رنگدانه‌ها و ذرات گسترش‌دهنده برای جذب روی ذرات رنگدانه جلوگیری می‌کنند و مانع از نزدیک شدن ذرات می‌شوند. این باعث خیس شدن و تثبیت ذرات رنگدانه می شود و خواص رنگ مانند تیرگی، رنگ و براقی را افزایش می دهد.

3. افزودنی رنگ ضد کف
Tacelenchem 2024 برای از بین بردن کف، سوراخ های سوزنی و هوای محبوس شده در رنگ های مبتنی بر آب بدون ایجاد نقص سطحی طراحی شده است. یک کف زدا پایدار برشی که کنترل طولانی مدت عالی را برای رنگ ها و پوشش های با غلظت متوسط تا بالا فراهم می کند.

4. افزودنی رنگ عامل مرطوب کننده
Kancide 6920 یک امولسیفایر است که برای خیس کردن یا نفوذ آب به یک جسم استفاده می شود. این عوامل کشش سطحی مایع آبی و همچنین زاویه تماس با مواد پایه را کاهش می دهند و خیس شدن و نفوذ را در طول فرآیند پوشش و غوطه وری تسهیل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *